Kontakt
Har du spørgsmål? Kontakt mig.
Betaling
Betaling
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger. Nova Magica ApS tager imod online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Nova Magica ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.
Levering
Levering
Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 3-7 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail. Bemærk; at der på enkelte produkter er angivet længere leveringstid pga. det er
kundsthåndværk, der fremstilles efter ordre.
Vi leverer til privatadresser i Danmark - dog ikke Færøerne og Grønland. Alle varer leveres med GLS.
Persondatapolitik
Persondatapolitik
Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og
fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Nova Magica ApS. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.
Klagemuligheder
Klagemuligheder
Du kan sende en mail til uni@novamagica.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.
- Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
- Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
- Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.
Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores uni@novamagica.
Hvad er din returpolitik?
Hvad er din returpolitik?
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop. Bemærk; ved digitale produkter som fx opskrifter og online kurser frafalder fortrydelsesretten.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på uni@novamagica.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Det er op til Nova Magica at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som
brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse ikke vil få købsbeløbet retur.
Reklamationsret
Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamation skal meddeles til Nova Magica ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet. Det er op til Nova Magica at godkende reklamationens berettigelse. Godkendes denne dækker Nova Magica ApS returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.
Reklamationer
sendes til vores lager:
Nova Magica ApS
Jeppe Aakjærs Vej 8
8230 Åbyhøj
Kan du ikke finde det, du skal bruge?
Skriv en besked til mig.
- uni@novamagica.dk
- Følg Nova Magica på Facebook
- Følg Nova Magica på Instagram
-
Mandag - fredag kl. 8.00 - 17.00